Statusuri haioase

☻ Când imi deschid ochii în fiecare dimineaţă, mă rog la Dumnezeu, ca fiecare să aibă un prieten ca tine .... De ce trebuie sa sufar numai eu?

☻ Noaptea trecută ma aflam în patul meu, ma uitam la stele ,la luna şi cer ... apoi m-am gândit, unde dracu e acoperisul meu?

☻ Ploaia face toate lucrurile frumoase. Iarba si florile ... În acest caz de ce nu stai din cand in cand, in ploaie?

☻Dumnezeu a făcut pe barbat şi apoi s-a odihnit. Dumnezeu a făcut femeia şi apoi nimeni nu s-a mai odihnit.

☻ 20% din populaţie este bea acum cafea, 60% face sex, 19% se uita la televizor şi un bădăran tine acum telefonul mobil în mînă.

☻ Trandafirii sunt roşii, violetele sunt albastre, m-am născut inteligent si frumos, dar ce dracu s-a intamplat cu tine?

☻ Tarifele dvs. de reţea s-au schimbat! Costurile apelurilor sunt acum calculate în funcţie de mărimea creierului. Mai mici, mai ieftin! Felicitari, puteţi efectua apeluri gratuite!

☻O femeie îi place să aibă patru animale in casa: un jaguar în faţa uşii, o vulpe în dulap, un taur în pat, şi un magar sa le plăteasca.

☻Acestia sunt ochiii tai, i-am gasit intre sanii mei!


☻Fi dragut cu cei care fumează .. poate fi ultima lor tigara.


☻Buna ziua, sunt un virus şi am intrat in creierul tău chiar acum ..... Ne pare rau, te voi părăsi, nu am gasit nici un creier.

☻Ai ochiii frumosi, parul frumos, corpul tau este fantastic ... O, îmi pare rău,am gresit numărul .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...