Mesaje de 1 martie

Photobucket


Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins in inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou.

In aceasta dimineata soarele a batut in geam mai insistent. Ai deschis si ai lasat primavara sa intre in casa - e 1 Martie!.

Inima si toata fiinta mea le-am prins de-un fir de martisor si azi, le pun la pieptul tau, sa-ti fie alaturea mereu!

Esti ghioceloul suav ce imi vesteste primavara, esti ingerul ce zilnic ma pazeste, esti tu ceea ce ma iubeste!

Parfum suav de ghiocei,purtand o primavara-n ei,un soare cald si luminos, sa porti an piept...te rog frumos...

Primele raze de soare ale primaverii ne duce cu gandul la dragoste,speranta si noroc,fie ca aceasta primavara sa fie un nou inceput pentru fiecare .

Miracolul vietii apare de sub nameti si aduce cu el speranta... Sper ca toate dorintele tale sa se implineasca!

Din suflet iti daruiesc, ca in fiecare an, firavul ghiocel si odata cu el toata dragostea ce ti-o port. Te iubesc!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...